Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Persoane fizice garanţie 24 luni. Persoane juridice garanţie 12 luni. În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.
Produsul va fi trimis la service însoţit de descrierea scrisă a defectului reclamat precum şi de documentele de achiziţie – factură (copie) şi certificatul de garanţie în original. Diagnosticarea se face în maxim 48 ore.
Remedierea – prin depanarea produsului, înlocuirea partială sau integrală, returnarea contravalorii produselor în lipsa altor soluţii.
Returnarea produsului la client – produsul va fi expediat prin curierat rapid.
Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi notificarea în scris, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.